3/3 Överallt men inte på filten!

Nu har han kommit på en ny sak, den där finurliga lilla skitungen.
När man upptäcker att man kan förflytta sig blir det hela tiden en tävling med mamma.
"jag kan ligga överallt men inte på filten"
Och så börjas det. jag lägger honom på mitten på filten och två sekunder senare ligger han varsomhelst men inte på filten.
Jag flyttar honom igen och samma sak upprepar sig. Sen ger jag upp och han börjar rulla mot nya mål, slår i huvudet här och där och blir tillslut frustrerad över att jag inte längre bryr mig.









Och när man har slagit i huvudet tillräckligt många gånger i bord, stolar och golv, skrikit tillräckligt högt och länge så mamma får ont i hjärtat, då får man komma upp i soffan och kolla på TV:n som är helt förbjuden enligt BVC.
Det VET han om, skitungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0