24/3 Allt möjligt!

Hoppas inte bvc-sköterskan ser detta.
Vad tror ni han spanar på från sängen?


Tv-n såklart!


(jag vet jag vet att det inte är bra för små barnögon. men vad gör man när han lägger sig såhär?)

Måste passa på och visa en alldeles underbar present som Alexander har fått från farmor!
Helt i min smak, tack snälla Elisabeth!



coola skor till en cool kille!


Japp det är märkesskor :)


Idag har vi köpt lite nya nappar till lilleman. De han har haft börjar bli lite äckliga och man ska ju byta ut med jämna mellanrum. Dessutom behövde han en ny storlek.
Köpte inte bara det jag brukar utan även några som var lite billigare. Alexander gillar bara de som är raka i formen (som jag tidigare visat)
Men dessa var nog bland de fulaste jag sett.

Snygg?


Och till min fasa och förtvivelse upptäckte jag att den ena nappen var lila!
Jag älskar lila men det är en tjejfärg. Nåväl han verkar gilla den, han ligger faktiskt och suttar på den nu.

Tjejigt?


Alexander har ätit en del tomat den sista tiden, bland annat i köttfärssåsen idag till lunch.
Han har fått utslag runt munnen, så jag gissar på att han inte riktigt tålde syran i dem.
Nu blir det tomatförbud ett tag!

Röd (som en tomat)


Close-up!
(dubbelhakan är ju bara underbar)


Nu ska vi (jag) plocka undan lite och sedan gå och lägga oss!

Har ju helt glömt bort att berätta att från och med nästa vecka ska jag jobba tors-fre!
Ska bli så kul, victor längtar också jättemycket och ser fram emot att få vara hemma!

Kommentarer
Postat av: Linda&Viggo

varför skulle inte Alexander få se på tv? Viggo kollar jämt på tven ingen som sagt något om de...

2009-03-25 @ 20:19:10
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0