26/2 Fyra månader!

Tänk vad tiden går.
Idag firar vi Alexanders fyramånaders-dag.
Eftersom han nu är stora killen tyckte jag det var dags att han lärde sig köra bil!

Håller i alla fall ordentligt i ratten!


Och här gasar vi och tutar samtidigt!



Att byta blöja på Alexander är ingen match. Det är snarare brottnings-VM.
Där försökte jag vara lite rolig, men det gick inget vidare.
Nåja, det jag ville säga var att förut, när Alexander bara var en liten bebis.. Då var det ingen match!
Nu är det så mycket stim och rulla runt så man blir svettig av ett blöjbyte!




Ja så kan det gå :)
Idag har vi varit och träffat föräldragruppen, det var mycket trevligt och Alexander busade som vanligt högst av alla.
Undrar vad det ska bli av denna pojk?
Snart kommer mormor hit med lite fika (tror jag) sen blir det nog sängen för barnet som redan ligger och snarkar bredvid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0