18/2 En mamma och en pappa

"Den dagen du bestämmer dig för att skaffa barn,
bestämmer du dig för att ha ditt hjärta springandes
 utanför din kropp för resten av ditt liv"


Victor och jag brukar ligga och prata om det ibland.
Att det är konstigt att en liten människa kan vända så mycket upp och ner.
Vissa nätter när Alexander vaknar femhundraelva gånger vill jag bara ta min kudde och gå ner och lägga mig i soffan och strunta i att han skriker, ändå slutar det alltid med att jag sitter och vaggar honom tills han somnar, stryker honom ömt på kinden och älskar honom så mycket som bara en mamma eller pappa kan älska sitt barn.


Om vi ska sluta vara sentimentala kan jag meddela att jag två dagar i rad har gått upp före åtta. (kors i taket)
Det betyder MYCKET kvalitetstid för mor och son.
Idag har vi tjuvstartat lite med mat, majs och potatis blev det och Alexander älskade det lika mycket som han älskar gröten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0