17/2 Allt möjligt!

Jag ber om ursäkt för den hemskt dåliga uppdateringen på det här stället, har väl egentligen inget att skylla på.
Har inte tagit så mkt kort veckan som gått, har tröttnat på min kamera för den är kass.
Här är ett smakprov på det vi gjort under veckan.

Gröt är gott!
Numera Alexanders favoritmat.
Här tyckte han att det gick för sakta, så han tog skeden ur min hand :)


En kväll vägrade han sova.
Vi var ganska trötta Victor och jag, så vi försökte med det mesta.
Helt omöjligt!

Inte sova pappa, busa istället!






Alexander har även upptäckt hur man gör pruttljud.
Ja eller låter som pappas bil, kan man också säga!
När vi gett upp att han skulle somna och lät honom ligga i sängen och busa, så började han med ljuden, och höll på i säkert en halvtimme. Vi skrattade gott åt det, och jag fick det på film men eftersom min kamera är kass så blev det inge vidare. Ska försöka filma en annan gång.

På lördagen vankades det melodifestival, men först var vi en sväng hon Farbror Svensson i Brunamåla för att hjälpa honom med lite träd som skymde hans utsikt.
Alexander var givetvis med och fick se en skördare för första gången! (kan tillägga att han var rätt imponerad av den stora maskinen)

Nerbäddad ute i kylan


Alexander och jag stod på säkert avstånd


Och när pappa satte igång motorsågen


Var det hörselskydd på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0