17/2 Allt möjligt del 2

Äh vi gör ett försök med den där filmen i alla fall.

Den hackar lite om man inte låter den buffra klart innan man spelar den.
För er som inte har en aning om vad jag prata om,
så är det så att ni ska trycka på "play", sedan pausa och låta det bli ljusrosa där nere
där man ser hur långt filmen har gått. Fattar ni?


På söndagen åkte vi ner till Karlskrona en sväng.
Vi började med att hälsa på Helen. Åt lunch där och gick upp till Åhlens för att inhandla lite nya böcker.
Sedan när vi myst klart åkte vi vidare till Sonny och Cecilia.
Där tog Sonny lite fina kort på Alexander när han gjorde sitt nya trick. Leka med fötterna!
Han har hittat dom också nu, och det är så häftigt att se, han leker med dem varje vakna sekund.
Små barn underhåller sig lätt, eller hur är det man säger?



Detta kortet är så fint, jag funderar på att förstora det och hänga det i hans rum.


Nu har jag äntligen köpt en ny kamera, så jag gissar på att det kommer uppdateras oftare här!

Kommentarer
Postat av: Linda

Brum ;) så sött..

2009-02-17 @ 16:38:20
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/
Postat av: josefine

jaa det undrar jag med ;P

2009-02-18 @ 10:44:55
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0