11/2 Snö!

Det har kommit snö inatt. Härligt tycker jag som älskar snö i alla dess former.
När pappa Victor hade gett sig iväg till jobbet så passade jag på att träna en stund, medan Alexander sov,
Idag blev det styrketräning, så nu är jag helt slut!
Sedan klädde vi på oss och gick ut en sväng. Det var ganska svårt att gå idag, för de har plogat trottoarerna sådär
så att de blir ishala, ni vet. Men det gick bra, halkade några gånger men som tur är hade jag ju barnvagnen att hålla i.

Ikväll ska jag mysa till det med lite grönsaker och dip, det är ju fotboll ikväll och eftersom att bröderna Rasmus och Viktor Elm ska spela från start är det givet att kolla. Visste ni förresten att jag faktiskt mött Rasmus ett par gånger, på den tiden jag spelade med killarna? Nu vet ni :)

Annars händer det inte så mycket, vi har märkt att Alexander mer och mer hittar sina fötter. Han tar tag i dem men fattar inte riktigt vad det är. Snart så!

Måste även passa på att berätta att lillkillen har hittat en ny favoritsysselsättning.
(Eller två egentligen, babygymet börjar bli RIKTIGT poppis)
Han suttar och äter på sina händer. Jag lovar, händerna är i munnen hela hans vakna tid.
Problemet är det att han har inte riktigt förstått att om man kör ner händerna eller fingrarna för långt så blir det äckligt och man klöks. Det ser så himla roligt ut, ska försöka fånga det på film när jag hämtat kameran (som fortfarande är hos svärmor, fy på mig)


Kommentarer
Postat av: Catrin

Tack så mycket, jag är nöjd!:)

Har du det där WiiFit? Är det skoj/bra?

kramis

2009-02-11 @ 18:05:36
URL: http://thildafisen.blogg.se/
Postat av: Linnéa Malivéz

Har du något som du verkligen brnner för? :)



Kram

/LM

2009-02-12 @ 12:38:30
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: sannie

hoppas du har haft en fin dag!

Bevaka min blogg at bloglovin? jag bevakar din då :3

/ Sannie

2009-02-12 @ 20:26:54
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0