8/12 Bättre idag.

Ja jag kan erkänna att jag var rätt trött, ledsen och frustrerad när jag skrev inlägget igår. Men det får man vara ibland!


Idag har det varit mycket bättre, hon har sovit nästan hela dagen och varit relativt nöjd. Dock satte hon igång att skrika vid halv tio - precis när jag la Alexander - och har skrikit till nu. Men nu ligger hon här bredvid och ser rätt nöjd ut. Vi var ju på BVC idag och eftersom hon går upp i vikt är det inte maten det är fel på, så vi fick droppar som ska hjälpa - förhoppningsvis. Gör dom inte det ska jag prova med mjölkfri kost ett tag.


Annars är livet på kyrkvägen som det ska vara, lugnt och fyllt med lek och stoj. Alexander är verkligen underbar just nu och det är så kul att leka med honom när man ser att han förstår. Om vädret tillåter ska vi gå till lekparken imorgon, det var länge sen sist!


Nu ropar Eleonora på mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0