3/12 Bilfix och tandläkarbesök.

Just nu är jag (vi) väldigt dåliga på att ta fram kameran. Tänkte ändå försöka uppdatera lite då och då, för visst vill ni även läsa om vår vardag och inte bara se bilder?


Idag har jag varit hos tandläkaren på morgonen, inte så roligt men ett nödvändigt ont. Lite typiskt att det var just idag, när barnen hade kunnat sova hur länge som helst på morgonen (vi väckte båda vid åtta) så ringde vår väckarklocka vid halv åtta. Sova får man göra när barnen är utflugna, antar jag :)


Idag har vår duktiga karl här i huset lagat bilen också, mycket imponerad att han fixade det själv. Nu har vi äntligen ett fungerande bakljus (gick sönder i april), ordentliga glödstift, belysning inne i bilen och förhoppningsvis så läcker bilen inte längre olja. Nu ska vi (läs: Victor) bara fixa backljuset och fläkten så är bilen som ny igen!


Nu är snart Victors två veckor som pappaledig förbi, på måndag är det tänkt att han ska jobba som vanligt igen. Är lite nervös för hur det ska gå, men det kommer nog gå bra. Det måste det, liksom.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ingen fara alls, bara bra att den kommit till användning. Jag ska faktiskt höra med mannen vad han tycker om att sälja den för 1000:- Följer med liggdel och åkpåse med isf. Blir ju aldrig färdiga till att lägga ut eländet på blocket iaf... Och Melker använder redan vår brio race när storebror är på dagis. Återkommer.

2009-12-03 @ 21:47:33
URL: http://www.mittlivmittbekymmer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0