27/8 Mycket har hänt.

Men vi orkar inte skriva om allt :) ni orkar inte läsa heller. Jag är dock sjukskriven till o med måndag, har inte mått så bra på sista tiden. Har känt mig jättetrött och även ledsen, lite hormoner som spökar. Har även haft himla ont i magen, så på tisdag ska vi på ultraljud för att se att allt är bra där inne. Alexander har också varit sjuk, eller är sjuk rättare sagt. Var hos doktorn idag men det var varken halsfluss (som vi först trodde) eller öroninflammation. Han har nu duktigt kissat i en liten påse som vi ska lämna in imorgon för att se om det kan vara urinvägsinfektion.
Jag känner mig åtminstonde lite bättre nu, när Victor tvingat mig att släppa alla "måsten". Jag har mest legat på soffan hela veckan medan han har sprungit och fixat och donat med allt. Det är nog dags för mig att inse att det är ett heltidsjobb i sig att vara i sjunde månaden och ha en 10-månaders hemma.

Det var allt för detta inlägget, jag får dela upp det lite så det inte blir så långt.

(Måste bara visa kort på vår nya vagn som vi köpt. En beg. Babytravel Syskonjogger, precis en sån vi tänkt köpa och samma färg och allt, men för halva priset!)



(och när jag ändå håller på, det här gjorde jag och Victor medan Alexander fick spendera helgen hos mormor.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0