1/4 April april!

Har ni blivit lurade idag?
Idag när jag läst alla 150 bloggar jag följer tänkte jag göra som minst fem har gjort.
Gå ut med en graviditet!
Men så kom jag på.. fan jag är redan gravid, det hade ju inte blivit ett lyckat skämt.
(för övrigt tycker jag det är ett dåligt skämt, sånt skojar man inte om hur som helst)

Idag har vädret varit lika fint som igår, vilket vi såklart utnyttjade.
Efter frukosten (som för min del bestod av en fjärdedels kopp Varma koppen, dumma graviditet)
gick vi ut i trädgården och fortsatte med grävandet. Kan erkänna att det mest var Victor som grävde, Alexander och jag låg på en filt och tittade på.
Det var första gången Alexander kom i kontakt med gräs, och oj vad det var spännande!
Vi fick se upp flera gånger så han inte skulle stoppa i munnen.

Hm, vad är det här??


Vad härligt att ligga i solen!


Måste känna på det också!


Pappa jobbar och slitet i bakgrunden


Alexander har börjat med en ny grej. Tror att det kan vara mig han har tagit efter.
Jag sitter och ligger nästan alltid så här.
Gulligt va?




( Idag har det även hänt en tråkig sak. Alexander låg i soffan och halvsov och jag "skulle bara" lämna min tallrik i köket.
Dumma dumma mig. Alexander ramlade ur, jag hörde en duns och sen var det tyst. Sedan kom panikskriken. Han slog sig inte men jag blev så rädd. Nu blir det inga fler "ska bara")

Och förresten, imorgon ska jag börja jobba! :)

Kommentarer
Postat av: Linda&Viggo

men Anna, det är ju inte den första januari ;) hoppas de gick bra å jobba? kram

2009-04-02 @ 19:24:11
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha 4:e januari menar jag ju, lika förvirrad som vanligt..suck

2009-04-02 @ 20:44:53
Postat av: emma

vad gräver ni för nåt??

2009-04-02 @ 23:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0