29/4 Det var en tid

Just det. Det var en tid när jag var jätteduktig och gjorde massa egen barnmat. Det kanske ni kommer ihåg?

Well... Den tiden är över nu.




Varmt idag! Nästan för varmt om man får säga så i landet där ingen är nöjd.
Vi har iallafall varit ute mest hela dagen. Alexander fick för första gången ligga ute utan kläder.
Som han njöt!




(Oj vad lik han är sin kusin på denna bilden, eller vad säger ni?)



När Alexander somnat åt moster och jag Thai-mat och årets första svenska jordgubbar på altanen medan vi tittade på våra äppelträd som nu står i blom!
Kan man få mer vår/sommarkänslor?
(Jo det kan man nog, igår grillade jag och Victor mitt på dagen. De ni!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0