27/4 Bilder!

Alexander hittade något intressant att tugga på


Gos med mammas fot


Busungen har lagt sig på fel håll i vagnen


Så här hittar vi ofta Alexander nu för tiden.


Idag var vi ute på förmiddagen.
Vi lät Alexander utforska gräset lite.


Och helt plötsligt satt han


Och satt


Och satt lite till.
Helt plötsligt bara kunde han!


Då blir man så här glad!


Så var det det där med isbitringen.
Jag köpte ju en sån man kan stoppa i frysen så det kyler tandköttet.
Tänkte det kunde vara bra nu när han snart kommer få tänder.
Och idag har han kliat och kliat och skrikit och skrikit.
Tänderna är verkligen på gång, jag tror att båda två där nere kommer samtidigt och inom en vecka!
Jag tycket så synd om honom och känner mig så hjälplös. Jag hjälper honom att klia men det är så svårt när man inte kan förklara för honom varför det kliar.
Han tog till och med nappen och gned mot tandköttet där nere (så han är ju rätt smart iallafall)
Stackare!

Glad trots ett kliande tandkött

Kommentarer
Postat av: S

Nämen Guud vad sööt han är! Ögongodiset :)

2009-05-04 @ 11:21:58
URL: http://sekerkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0