15/4 Titta!

Ser ni vad jag ser? Mat med bitar.


Det gick ju alldeles utmärkt!


Här har han hittat mammas gardin


Går den att äta?


Alexander, får man göra så??
(Ser ni vad jag ser, sladdar som otäckt hänger ner)


Titta, nu kan jag sitta nästan alldeles själv!


Eller nej, det kan jag nog inte alls förresten!


Åhej, nu ska jag lära mig att krypa
(Sekunden senare ligger han på näsan och börjar illvråla)


Alexander snackar lite med farmor o farfars ena hund Tor


Och klappar lite på den andra hunden Gözze
(det var första gången han på riktigt fattade att de rörde sig och så där, jag var lite orolig att han skulle bli rädd men det var ingen fara. Han fick pussar av båda hundarna men var mest bara nyfiken)


Lite fika innan vi åkte hem
(Alexander är grymt sugen på bullarna)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vilken härlig och underbart söt liten pojke du har Anna! Älskar din blogg, blir alltid lika glad när jag läser här=) Härligt att se att du har det så bra. Saknar dig vännen! Kramar Faoutas

2009-04-16 @ 11:44:28
URL: http://gullesandis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad han kan den lille,kul när det händer så mycket:-)det är inte så länge till han sitter själv...och snart kryper han väl oxå:-)

/kram

2009-04-17 @ 11:43:39
URL: http://lavvojenny.blogg.se/
Postat av: Malin

Du har en underbar blogg anna, kan gå in här och läsa när man känner sig lite nere och så blir man glad ist, glad för din skull, för eran skull.

Och jag måste erkänna, att ju mer jag läser, ju mer saknar jag dig. Många Kramar

2009-04-20 @ 00:00:11
URL: http://toomuchmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0