14/4 Ursäkta!

Den otroligt dåliga uppdateringen tänker jag skylla på vädret.
De senaste dagarna har solen skinit och det har varit VARMT, inte vill väl någon sitta vid datorn då?
Idag ska Alexander och jag gå till tomathuset och köpa blommor så vi kan plantera lite, men nu sover han en förmiddagsnap och jag ska försöka hinna blogga lite!

Vi har gjort så himla mycket sen sist, vi har varit hos morfar på Sturkö (och målat, tvättat, solat och busat), vi har haft grillparty här hemma, grävt klart gången på framsidan, varit på påskmiddag och firat moster Karins 14-årsdag.

Fredag och lördag spenderades alltså på Sturkö.
Här njuter Alexander och moster i solen
(Alexanders snygga, eller fula, glasögon är inköpta på Lindex)


Mys och bus med morfar


Pappa tvättar vindskivor (Kolla in den KLARblå himlen)


Mamma målar friggebod
(japp, jag börjar bli tjock igen, inte med samma glädje denna gången)


Alexander provar mammas glasögon


På lördagsmorgonen hade påskharen varit på besök.
Alexander fick tröjor i sitt ägg.


Lite vattenlek med pappa innan det var dags för hemfärd


På kvällen var det dags för grillparty på Kyrkvägen, Alexander sov nästan hela tiden och kameran användes inte.

På söndagen grävdes gång, moster Karin var barnvakt medan vi andra slet och svettades ute.
Tack till farfar Björn och morfar Staffan för all hjälp!

Igår var vi på 14-årskalas.
Blev inga bilder här heller, men jag kan berätta att Alexander blev väl omhändertagen av alla släktingar som ville busa med vår lillprins.
Han fick även smaka panacotta (osäker på stavningen). Det var gott tyckte Alexander!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Herregud vad han växer(du med för den delen..hehe)längtar så tills jag få se honom igen:-)/kram

2009-04-14 @ 19:35:46
URL: http://lavvojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0