Lördagsmys.

Inatt får Alexander sova i "stora" sängen tillsammans med mig, av två anledningar. Nummer ett, jag är lat och tycker det är skönt att slippa gå upp och hämta honom inatt när han vill ha mat, och nummer två för att det är så mysigt.
Victor och jag har bestämt att Alexander egentligen inte ska ligga här med oss, vi vill inte skämma bort honom ( har dock hört att man inte kan skämma bort spädbarn) så att det hela slutar med att han alltid ligger med oss i sängen.
Om ni undrar varför har jag en enkel förklaring:
Trots att Alexander bara är 3 veckor gammal, 54 cm lång och 3840 gram tung så tar han sån plats!
De få gångerna han har sovit med oss i sängen har han haft en meter sängbredd ungefär, sen har Victor och jag fått 40 cm var på var sin kant. Det är konstigt att en sån liten krabat kan bre ut sig så mycket!


Ibland är det dock mysigt, och nu när pappa Victor inte är hemma, får Alexander ta hans plats i sängen.

Morgonmys i stora sängen tillsammans med pappa Victor.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Haha, du ser... Vad var det jag sa?!! ;-) De hamnar alltid i sängen tillslut. Men visst är det väl mysigt... :-)

2008-11-17 @ 16:03:00
URL: http://liamlsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0