25/11 IKEA!

Idag har jag varit hos doktorn i Nybro. Syster Helena var snäll och körde dit mig. Efter besöket bestämde vi oss för att åka in till Kalmar och handla lite kläder. Till mig själv köpte jag en kjol och två tröjor, och till lillkillen blev det ett par skor, (mjuka varma att ha nu när det är så kallt ute), en halsduk och ett par byxor.
När vi avklarat stan och diverse julklappsköp åkte vi ut till Alexanders favvoställe IKEA!

Alexander och mamma vid lampavdelningen (Alexander favoritavdelning, ÅH så mycket att titta på)


Jag köpte ett jättegulligt mjukisdjur till honom, med inbyggd speldosa.
Eftersom han kan ha rätt svårt att sova tänkte jag att det kunde vara lite hjälp.
Tyvärr har speldosan motsatt effekt, Alexander är väldigt faschinerad av ljudet som kommer ifrån den, och ligger klarvaken och skrattar när man drar igång den.

Med sin nya kompis


När vi varit på IKEA och även klarat av MediaMarkt och Citygross var det dags för hemfärd.
Vi stannade till hos morfar för att lämna en för tidig julklapp!

Alexander myser med morfar i mosters säng




Imorgon bär det av till Skövde för att hälsa på på pappas jobb.
Bäst att sova nu så vi är pigga och glada tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0