15/11 20 dagar.

Denna helgen är Alexander och jag ensamma, Victor är på hemvärnsövning i Kosta. Det är trevligt att vara själva, men lite ensamt för mig, eftersom Alexander sover nästan jämt. Idag har vi dock hunnit med ett besök i morfar Staffans lägenhet som håller på att bli klar. Alexander passade på att kissa i morfars säng.

I torsdags var jag på IKEA med mina systrar och mamma. Köpte en mobil och ett babygym till Alexander. Mobilen tycker han om, men babygymet har han inte riktigt kommit överens med än. Han är nog lite för liten.

Alexander i sitt babygym





Alexander diggar mobilen över skötbordet.




Han växer som en tok också, lilleman. Nu är de första kläderna i storlek 50 för små, så vi har fått plocka fram lite större.
Tur att vi var smarta och inte köpte för mycket! (Även om det är svårt, det finns väldigt mycket fina kläder)
På måndag är det dags för vägning och mätning på BVC igen, Alexander verkar gilla besöken och vår snälla sköterska Agneta, även om han bajsade lite på henne sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0